Den finaste av dom alla!

I nästan 4 år var hon en del av min vardag, det är en lång tid det. Hon har lärt mig så mycket och alltid funnits där, både bra och dåliga dagar. Hon kom in i mitt liv när jag hade gett upp tanken på hästar helt och hållet efter att ha tagit bort min älskade Jocke. Det är jag verkligen glad för! Minns den dagen då jag och Linn gav oss ut i mörkret och snön en dag i november, dagen då jag red Daytona första gången. Efter det har de blivit många mysiga ridturer i skogen, många dressyrpass, en del tävlingar och några vändor till veterinären. Tänker på henne ofta och inser hur otroligt lycklig jag är som har haft en sån som Daytona i mitt liv, mycket fina minnen!
Sen att hennes kära ägare blivit en av mina godaste vänner är ju verkligen inte fy skam det heller :) Jag vet att jag sagt de många gånger förut till dig men ändå; tack för att du gett mig möjligheten att ta del av nåt av det finaste du haft i ditt liv! Jag har lärt mig mycket och har haft massa roligt! Tack för alla träningar, kloka ord och en fin vänskap med många trevliga vinkvällar! :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Raraste du! :) Ja tänk vad mycket roligt vi haft alla tre. Blod svett och tårar(iallafall nästan) och starka band och minne för livet. Bäst av allt är väl vinet ?!;) Kram

2009-11-18 @ 18:56:35
Postat av: Petran

ååå vad fiint :)

2009-11-18 @ 19:02:35
URL: http://petrahelenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0