Dagens garv :)

Haha, prata precis med min käre mor om det som jag skrivit i mitt förra inlägg, att alla här använder LOL ist för haha, hehe osv.

Min mor har en del gamla vänner från typ Canada som hon träffade i sina ungdoms år när hon var ute och reste. Hon har fortfarande en del mailkontakt med vissa och hon sa att hon alltid avslutat sina mail med LOL, i tron om att det betydde "Lots Of Love" hahahaha! Sorry morsan för att jag hänger ut dig på bloggen men roligt var det! Detta har hon alltid gjort i flera års tid och ingen har velat påpeka det för henne, fatta va dom måste haft roligt åt det ;)

Så, mamma. Det betyder alltså laughing out loud, men kan säkert användas till fler syften haha.

Kommentarer
Postat av: jonna

hahahah! vi berättade det för rasmus igår, han dog också av skratt! lol**

2009-11-21 @ 15:40:28
Postat av: emp

hahahha fan så braaaaa!! LOL/ emmy

2009-11-22 @ 23:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0