Äntligen måndag, äntligen!

haha, ironisk rubrik kanske men den låten kan man bara bli glad av, även om helgen är över.
Helgen har varit bra, barnvaktade i fredags och i lördags var vi på fest hos Ant. Mycket trevligt och som vanligt kanske liiite för mycket av det goda men det är ju glömt idag.

Nu på morgonen har jag och min värdmamma mockat, sopat och vattnat alla hästarna sen gav vi oss ut på en två timmars tur i guuldväder. Jag red lilla Bertie som är en D-ponny, snacka om att man får rida lätt fortare än fortast på en sån! (träningsvärk imorn for sure!) Speciellt när han vill vara först och har bråttom överallt. Han blev tydligen påkörd av en bil för massa år sen och är nu rädd för parkerade bilar, haha. Mycket märkligt för här rider man först en bit längs motorvägen och sen över den på en bro för att komma till galoppslingan på andra sidan, men det är inga problem utan bara parkerade bilar är läskiga. Aja, man kan väl inte förstå sig på allt här i världen kanske :)

Nu väntar en lång dusch efter att jag moffat bakad potatis, sen ikväll är de te-kväll hos Satu! Jag säger som Majken; Livet duger!

Slänger iväg ett grattis med till min älskade Malin som fyller 21 stora idag! :) Hoppas du får en bra dag gumman! Här plaskar vi runt i Ayia förra sommaren :)





Kommentarer
Postat av: dj

tack för de fina orden på mitt inlägg. värmde <3

2009-11-09 @ 18:09:54
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: Mallan

STORT TACK OCH STOR PUSS OCH KRAM TILL DIG!!!!! PUSSPUSS

2009-11-09 @ 21:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0