4,5 kilo

Det är så många som jag lagt PÅ mig sen jag kom hit. Usch. Kanske inte syns men jag känner det i form av att man känner sig lönnis och skabbig. Needless to say -  the new life starts today!
Vet inte vad som kan ligga bakom detta. Diskuterades i fredags med Satu. Det kan ju inte vara allt snask man äter här och det kan ju verkligen inte vara vinet!! Måste helt enkelt vara maten. Hört att Petran går på nån sorts detox kur, de kanske kan vara nåt, får höra med henne. Nån som vet nåt om detta?

Beger mig ut på powerwalk nu, en lång sådan! Tjing!


Ps. Jag hatar folk som har en våg hemma. Helt onödigt. Det är ju nu man får veta sånt här. Det var nog därför jag aldrig hade nån hemma..

Kommentarer
Postat av: mor

Bara mer att tycka om gullunge! Nää, ut och powerwalka med dig, dra ner på vin och godis så är de snart borta! ;-)

Puss puss

2009-11-03 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0