40..

Nej, jag har inte gått upp 40 kilo ;) haha. Utan det är ynka 40 dagar kvar tills jag sitter på planet hem. 40 dagar kvar tills jag andas svensk luft. 40 dagar kvar tills jag träffar mina underbara vänner, världens bästa familj, tills jag får lunka runt på Bullersta igen. Ska bli så skönt att vara hemma, äta god mat, umgås med de man vill och bli uppassad av mamsen. Hon vet bara inte om det ännu (men nu vet hon, hih).

Lite deppig de senaste dagarna men nu är det värsta över och snart är ju helgen här igen, jisses va fort de går! :) Tur att jag hade min Malin i tisdags säger jag bara <3 Det som gjort en deppig är väl typ att alla killar är svin, engelska som svenska. haha. Enda skillnaden är att engelsmännen är artiga nog att be om ursäkt :P (Marcus, Magnus och pappa ska naturligtvis inte ta åt sig!)

Nu har jag laddat min mp3 med massa bra och ny musik så nu ger jag mig ut på en runda runt skön i helt okej novemberväder, typ 10 grader varmt och sol! De ni!

Puss!


Kommentarer
Postat av: mackan

Jaadu själv sitter man i nya Våningen och huttrar för snart är det Rock kareoke som gäller och en bit att gå.. nu när man inte bor på väster längre..

Längtar tills du kommer hem.. får hem hästen imorgon!!! =) pussarImassor

2009-11-12 @ 20:29:42
URL: http://mau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0