En månad kvar...

Idag, eller rättare sagt imorn är det en månad kvar tills jag åker till England, igen.
Ni som känner mig vet att jag försökte för ungefär ett och ett halvt år sen, det gick inge vidare men skam den som ger sig... Jag tror att det kommer gå bra den här gången, så håll tummarna för mig!

Det är dock lite skumt att "säga upp" sittliv här.. Jag har sagt upp lägenheten(som jag kommer sakna sjukt mycket) och ska säga upp allt annat som mobilabonnemang, tv-boxer, bredband och hemförsäkring. Ingen liten lätt procedur det inte. Hoppas jag kommer undan ganska billigt iaf :P

Imorn bär det av till Falsterbo vilket ska bli så roligt, ser fram emot det massor. Det blir sommarens höjdpunkt eftersom det är det enda jag har inplanerat :P och säkert det enda jag har råd med också.. Packningen återstår dock. Det är faktiskt väldigt svårt att packa för semester i Sverige, man har ingen aning om hur vädret blir till skillnad från förra året när jag semestra i Ayia då tar man för givet att solen steker :P Min älskade vän Marcus har iaf rått mig till att packa ner snyggaste partystassarna jag har i garderoben så det är väl bara att lyda...:)

Återkommer nog om en vecka med lite galna bilder! Take care!

Kommentarer
Postat av: mikaela

aha ska du? va kul :D vad är det för en familj då? Just nu håller jag på och söker, har en familj just nu som verkar intressant. Så jag hoppas verkligen att jag kommer iväg till hösten, annars kraschar mina planer ;D haha.



jaa jag har haft egen häst med :) har du det eller?

2009-07-12 @ 13:03:29
URL: http://affection.devote.se
Postat av: Linnea aka Lena

What, ska du till England? Fan vad nice bejb! Blir det att vara hästskötare igen åt en familj lr aupair! Fan vad kul, jag håller tummarna! Men tycker det är tråkigt för vi lär ju inte ses på ett bra tag då. :( Pusss!

2009-07-13 @ 12:22:34
Postat av: mikaela

Jaa men det tror jag nog :) haha jaa jag såg de ;D smarta jag! ah, sidan va riktigt bra hittar ju massor :)

jaa det ska jag göra! vart är det du ska åka?

2009-07-13 @ 16:48:00
URL: http://affection.devote.se
Postat av: mikaela

aha okej :) jag hade väl tänkt åka nu i höst eller "så fort som möjligt", jobbar ju iaf inte nu så. :P

2009-07-14 @ 11:57:00
URL: http://affection.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0