2 veckor kvar...

.. och jag svävar på rosa moln. Just nu känns det som att det spelar ingen roll att det är kallt, att min hals gör ont eller hästen var en lerpöl i förmiddags. Jag är snart hemma i Nypan igen och det känns underbart. Trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar Nypan en hel del. Det är, när man får lite annat perspektiv på det hela, faktiskt en mysig stad! :) Jag vet att ni håller med innerst inne ;)

Jul, mellandagarna och nyår vekar fullspäckade redan. Massa mat ska intas, juldagsfest med mina bästa, Glöggfest hos Maarit, ev lite jobb, ev Norrland, visit på Strömsholm och nyårsfirande i Pysans palats ska hinnas med innan jag ska tillbaka till England igen. Det är vad jag kallar semester det ;)

Nu ska det skrivas ett brev till Farmor, har visst missat att köpa julkort så jag hoppas hon nöjer sig med ett julbrev :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du hinner bli lite ompysslad av mor och far också.... Puss!

2009-12-09 @ 08:17:45
Postat av: Majken

Hur länge ska du vara i stan?

Vi ser framemot att du kommer. Inte bara glöggfest, en stavrunda kan vi väl klämma in?!?

2009-12-10 @ 20:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0