1 vecka kvar!

Eller 7 more sleeps som vi säger här i Englandet. Har idag sagt hejdå till Ronja och Satu som flyger hem redan imorn. Skönt säger dom, fuskigt säger jag. Men men, jag får underhålla mig själv i några dagar. Vi var på puben igår och bytte julklappar, drack öl och skrattade massor som vanligt! Galet va bra dom brudarna är :) Vi har smitt massa planer, mer om det när allt är spikat.

Idag har jag varit och tittat på R's julshow, mycket underhållande. Sedan tog jag och Satu en sväng till kyrkan för att lära oss hur en gudstjänst går till english style. Mycket underhållande det med måste jag säga, även om vi mest mumlade med och låtsades kunna orden till alla psalmer. Min turdag för övrigt. Har trampat i hundskit på vägen hem och sedan tappat en glasflaska med olivolja i golvet. För er som inte vet kan jag berätta att olivolja är ytterst svårt att torka upp och att vårt köksgolv nu är lika halt som en skridskobana.

Verkar som jag blir jobbfri i mellandagarna så nu kan jag börja planera in alla mina aktiviteter och tripper till diverse ställen, guld!

Puss på er mina vänner! Snaaart ses vi!

Nu ska jag röra på mig. Rundar av med en kylskåpslista till mamma;
filmjölk (med Kellogs tiger flingor till)
Valio vanlijyoughurt
Ost
Leverpastej
Ostkaka m. grädde

Det var nog det viktigaste! Tack på förhand mamsen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ska bli, boss!

2009-12-16 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0