Utekväll i englandet

Hej på er! hoppas ni mår bra!

Igår var jag med Martina och Anthony inne i Huntingdon. vi satt på en jättemysig uteservering och drack öl. Något jag måste lära mig dricka, eftersom det verkar som det är ju det man dricker.. ;) dock hittade jag en flaska BT på affären för typ 42 kr så jag var rätt nöjd iaf :P
Iaf, sen åkte vi runt lite och jag fick se lite mer ställen typ Tesco och Mc Donalds ;) På kvällen sen var vi hemma hos ett par som bor i Godmanchester, sen på nån förlovningsfest och sen på Level 2, eller Level pooo som det tydligen kallas :P det skulle tydligen vara dåligt sa en del, men jag tyckte det var bra och grym musik :P

Roligt att träffa lite folk även om det är lite småjobbigt att prata engelska hela tiden och tänka på vad man säger det och hur man säger det.. Fick iaf prata lite svenska mot slutet av kvällen när folk skulle ha svenska svordomar ;)


 
Lite bilder på omgivningarna. Undrar om den sista är Englands svar på Wisteria Lane i Desperet Housewives ;)




Martina och Chris



Sean och Guy



Martina och Anthony



Kanske lite mycket av det goda, men en riktigt kul kväll!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ser ut som att du trivs iallafall=)

hihiii

2009-08-16 @ 12:07:37
URL: http://mau.blogg.se/
Postat av: bettis

Det ser inte ut som det kommer gå någon nöd på dig:))

2009-08-16 @ 21:30:17
Postat av: Majken

Ja dig är det inte alls synd om hör jag :)

2009-08-16 @ 22:21:00
Postat av: Trees

Hej:D fasen va kul, hur trivs du än så länge då!? jag kommer bo i kingston, lite söder om london vart e du på kartan?? genom en organisation eller privat?

2009-08-18 @ 00:38:51
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees

hmm brampton! får kolla upp:P

2009-08-18 @ 00:41:33
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0