Tillbaks i England igen..

Då var man tillbaka i england igen, eller jag var det igår men då sov jag hela dagen typ :P

Syrran hämta mig på Skavsta, vi åkte till glasbanken, färga mitt hår och åt grekmat med mamsen :) mycket skulle hinnas med. Sen kom iaf min älskade Marcus och vi drack lite vin med syrran innan Sara skjutsa oss till slakthuset för Jonnas och Sofias fest. Vilken kväll :) det var länge sen jag dansa så mycket ;) riktigt lyckatoch s¨å kul att träffa alla igen, även om bara för en lite stund! Det blev så klart lite fyllekäk på det, hem och sova några timmar och sen upp och ta flyget tillbaka. Riktig jobbigt att vara en sån jetsetter men man har ju alltid passet redo eller vad säger du Marcus? ;)

Väl på plats igen är allt som vanligt, på torsdag börjar dom skolan igen och då blir det lite bättre med rutiner och så.. varit ute och tagit en tur på Teasle idag, springa kan hon iaf! haha. Annars ser jag fram emot oktober när mamma + systrar kommer och hälsa på :) känns ganska avlägset nu så jag får se till att ha lite andra aktiviteter att se fram emot under vägen :)

Ikväll blir det nog lugnt, helt proppmätt efter den stora traditionella söndagssteken + efterrätt :) (måste börja motionera innan jag rullar fram!!)

Lite bilder från fredagen, vet att flera av er redan sett dom på facebook men lägger ut några här med eftersom Marcus inte har face.. (fixa!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0