The dragoon..

Hej hopp alla glada!

Hoppas allt är bra i svealandet.. är precis hemkommen från puben, the dragoon. där av rubriken :P har varit där med Martina, en jättesöt au pair. skönt och trevligt att komma ut och träffa lite annat folk. däremot saknar jag som fan att prata svenska, så jag får nog ringa mamsen imorn :) hihi. däremot är jag gryyym på engelska efter några pints har jag kommit fram till ikväll.. ;)

imorn blir det jobba igen, men inte så tidigt.. sen kanske jag ska med martina på ett flat warming party (Marcus: inflyttningsfest) annars ska vi ses på lördag och shoppa :)

well, off to bed. Saknar er alla där hemma ska ni veta.. :)

puss och godnatt!

ps, kommentera, kommentera :)


Kommentarer
Postat av: mau

Hahahha den lokala låter fint!

bra att du översätter åt mig, för ärligt.. ahhaha affat inte vad det betydde hihhi

nu sa jag vakna till liv sedan ut på stranden idag=)

pusss

2009-08-14 @ 07:36:44
URL: http://mau.blogg.se/
Postat av: Majken

Take care! Du vet vilken erfarenhet VI har fått av engelsmän. Akta dig för Mike Gibbson, men vet aldrig vilken skepnad han har ;) Kram kram!

2009-08-14 @ 22:31:38
Postat av: Sofie

Låter som att du har hamnat på ett bra ställe iaf. Blev nästan lite nostalgisk redan när du la in bilder från nu i sommar... men fram till att vi åker i nov ska jag se till att vi håller ställningarna här hemma ;) sen får vi lita på marcus helt enkelt.

ta hand om dig ! ser fram emot att läsa mer.

puss <3

2009-08-15 @ 12:52:40
Postat av: Linnea

Heej gullet! Hoppas du har det bra! När du kommer hem kanske du har glömt hur man pratar svenska istället. Skulle vara kul! :) Då kanske du kan ge Marcus lite engelska kurser dessutom. ;) Åhh endå tråkigt att när jag kommer hem är du borta, men lev livet nu. :) Puss!

2009-08-15 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0