Snabbvisit i Nypan..

... I morgon :) åh, ska bli så kul även om det bara är ett halvt dygn typ :P ska hem och
gå på Jonnas 18 års fest. Hon och Sofia har hyrt en lokal, kommer en hel del folk bla mannen i mitt
liv, Marcus :) ska bli kul att dansa hela natten men mindre kul att ta morgonplanet hem :P Anthony kommer iaf och hämtar mig på flygplatsen och så stannar vi till i Cambridge på vägen hem :) spännande, har inte varit där än..

Idag har jag inte gjort mycket nytta, bara varit ute på prommis med Bob.. Fascinerande med folk här i England, alla är så trevliga. Dom man möter i skogen med hunden hälsar och frågar hur man mår, brevbärarn med och alla grannar.. inget som händer i Sverige precis så man blir ju lite ställd fortfarande ;)

Nu ska jag in och betala min collegeavgift, kul (not)! sen stanna till på tågstation och köpa biljett till Stansted inför imorn :) Ikväll blir det nog att träffa Judy och sen puben, förvånande va? haha..

ha det bra, uppdaterar mer på lördag med bilder från fredagens galej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0