Sista dagen..

Nu sitter jag här med 5 kilos övervikt, måste rensa.. kommer inte ha nåt med mig känns det som men det finns väl kläder i London ;) nu början resnerverna komma lite smygandes men det känns ändå spännande och att det kommer bli bra det här. Har lunchat med tjejerna och Marcus idag och även haft en lååång fika med Anna-karin. Efter det blev det middag med familjen och farmor i famnen, så idag har jag ätit en hel del ,) Tugnt att kramas sista gången med tårarna i halsen men tiden kommer nog gå fort tills vi ses igen. Vi får ha en mysig jul tillsammans, de som är hemma :) dom andra går de ingen nöd på, mina brudar som firar jul och nyår på varmare breddgrader :)

Rensningen måste fortsätta nu, sen blir det filmmys med systrarna :)

Hörs när jag är framme och på plats!

puss och kramar

Mallan - om du är inne och läser kan du väl kommentera och länka till dig. Hittar dig inte i blogg-djungeln ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0