Lite lurad men vad gör väl det ;)

God kväll mina i genomsnitt 8 unika bloggläsare per dag! (Kenza och Blondinbella får se upp snart :P)

Idag har vi varit på Huntingdons gymnastik klubb, barnen får springa runt där en timme och leka med alla redskap som finns där och guuud va barn det var, helt galet :) Vi var där lite tidigare och såg när alla gymnaster tränade, bland annat en kille som tagit VM brons.. Ganska coolt :P vågade inte fota dock, och tur var väl det för då hade jag väl dreglat ner kameran.. Helt sjuuuuka kroppar hade dom, ojojoj!

Gårdagen var trevlig och så klart lite sorglig eftersom det var Martinas sista kväll. Som rubriken säger så blev jag lurad.. Anthony och Martina hade ju pratat sådant om stället vi skulle till, the sex exhibition.. när vi kom dit fatta jag ingenting, var en helt vanlig pub. Tydligen heter den bara the exhibition men Anthony kan inte stava till det så då blev det "the ex" och slutligen "the sex".. ajja :P blåst svensk som tror på allt? tydligen.. haha.

Imorn är jag ledig och ska vandra runt lite i Huntingdon, bla kolla upp engelska kurser :) ser fakiskt fram emot att plugga.. På kvällen blir det nog bio med Anthony och några fler, jag vill se the hangover men med svensk text :P

Lite pubbilder, ska försöka ta lite andra bilder i helgen ;)

puss

pssst, Black Eyed Peas - I gotta a feeling ;) nya förfest låten..








Hitta en bild på google.. Nice huh?


Kommentarer
Postat av: mati

tjena stekarn, grattis till 8 bloggläsare .P jag som aldrig uppdaterar har väl typ 3 -4 stycken max :P ska bättra mig.. connect hotellet lockar definitivt mer just nu, ett vik på 1, 5 år.. lite säkrare framtid än på ibis som bara är till typ nov- dec.. får veta på måndag! hoppas du har det bra där nere! och lägg av med tjafs som bio med svensk text ;) puss

2009-08-21 @ 16:22:24
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: Majken

jamen du får snart en betalblogg :)

Ja plugga på snabbt som fasen så du är beläst när du kommer hem! puss

2009-08-21 @ 19:30:43
Postat av: Trees

Hej igen! Ja ja åker också privat!

Jaha, hur länge har du vart där nu?? Ja, kan tänka mig att det kanske går lite upp o ned hah, men man får väl bita sig i läppen och se allmänt glad ut;) Vad kul att du ska börja kolla upp kurser nu.. och då undrar jag igen hur länge du vart där^^.

Ja, det ska bli så kul att ja förtränger nervositeten än så länge =)

2009-08-23 @ 10:20:29
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0