En vecka har gått.

Sjukt att en vecka redan sprungit förbi, det har gått rätt fort ändå.. Det trodde jag nog inte riktigt :P
Sista dagarna har det väl varit ganska lugnt, var på ett ställe som hette Wimpool Hall igår. Tyvärr glömde jag kameran så klart, men det var typ som ett zoo med en massa djur, lekparker, äventyrspark m.m Vi var där med en annan kompis till min lill-tjej och hennes au pair Judy :) Hon är från Polen, jätte söt tjej. Vi ska ta en liten shopping tripp tillsammans på lördag till antingen Cambridge eller Peterborough. (ja, mamma jag ska hålla i pengarna!) :P

Ikväll ska vi fira av Martina som åker hem imorn :( jättetråkigt men men.. Vi ska till ett ställe i Godmanchester som jag trooor heter The Sex exhibition (Marcus: sex utstsällning typ) eller nåt sånt :P På beskrivningen jag fick av Martina så lät det som ett ställe som skulle passa Erica i smaken så jag har lovat att maila bilder ;) haha.

Nu måste jag duscha och göra mig i ordning, käka lite och sen utgång :)

Hoppas ni mår bra där hemma allihopa! Slänger in en bild på en del av stallet, typisk Engelskt utestall. Bakom är det en ridbana och skrittmaskin och bakom mig (där jag står och fotar) är den andra delen av stallet.

puss puss


Kommentarer
Postat av: Majken

åh det ser fint ut! Var rädd om dig därute!

kram

2009-08-19 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0