En första update från England

Nu (eller för ett tag sen) är jag framme och på plats.. Planet landade i tid och flyget gick bra förutom att jag hamna bredvid nån creepy guy som satt och prata för sig själv.. :P störd som jag är får jag typ för mig att han är terrorist och kan inte sova nåt ;)

Iaf, nervöst att träffa familjen på flygplatsen men de är verkligen såå rara och söta. Dock är jag br trött nu efter en lååång dag med massa nya intryck, nya människor och massa lek. Flera gånger idag har jag hört "Sarah, can we do this now?" "Sarah, I want to show you something".. men dom är söta och det är väl mycket nytt och spännande för barnen nu med i början :)

Imorn blir det nog stallet på fm, som är ett typiskt engelskt utestall som heter Pringle Farm :P sen jobbar jag medans A jobbar och sen ska jag träffa en annan au pair från Österrike på den lokala puben på kvällen :P

Ja, mycket mer är det väl inte att säga just nu. Måste smälta allt först :)

Hoppas ni har det bra där hemma! puss och kram

ps, lämna gärna ett spår i kommentarfältet så det inte känns som jag skriver för mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

skönt att allt gått bra! hoppas du kommer trivas nu. kram

2009-08-13 @ 11:12:29
URL: http://kawass.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad roligt att höra att du läser min blogg :-)



Åh, au pair i england, det måste väl vara roligt? Jag vill själv bo/jobba i England någon gång i mitt liv för att jag tycker om landet. Hur länge ska du stanna? Hoppas att du får det underbart, kram Lisa!

2009-08-13 @ 13:01:20
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hej gumman!

Skönt att höra att du är framme ordentligt! Ha det kul ikväll och var rädd om dig! ;-)

Puss mor

2009-08-13 @ 13:14:17
Postat av: Majken

Jamen se vad du har bloggat! Jag har ju totalt missat att du kommit igång. Skönt att du kommit fram till en familj som förhoppningsvis tar väl hand om dig!

2009-08-14 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0